Monday 14 November 2011

the new will become the old...the old still remain best classic. true



tidaklah salah sekiranya belajar untuk kemas.....hihih..apakah yang saya mula merepek??
ok..bila tngk bnyk blog2 yg femes depa( mnggunakan loghat kebangsaan saya) bnyak menekankan mengenai kekemasan. maksud dia..xpayah kaler2 pon xdak masalah la..

hohohoho

masalahnya...ak suka kaler2.. hidup ak penuh dengan kaler..(seriously)..ok tipu suda..

dan seperti biasa topik yg sebenarnya yg cheq nk bgtaw adalah.....

HIDUPLAH DENGAN PENUH WARNA-WARNI DAN BUKAN MENCARI KEGELAPAN YANG BERSELINDUNG..

ok diakui..n'ain mmg agk stress kebelakangan nie..sbb mmg stess lah...jngn tnya saya lbh2 if not stress saya melebih-lebih...

sebenaqnya ak sendiri yg mmbuatkan diri ak strees. apabenda sekalipon yg sepatotnya seronok akan mnjadi tidak syiok if kita sendiri yg think negative dr awal. padahal xdak apa bnda pon yg trok. 

diakui..n'ain mmg jenis yg suka membelek dan menjengok kearah perlakuan seseorang 

so mula2 n'ain akan think positive..but when that person started doing something yg n'ain rasa xmasok ngan jiwa seorang pendeta cm n'ain neh....

OK SAYA AKAN MULA TIDAK SUKA KT ORANG TUE..

thats why...first meet is important to jaga tingkah laku anda agar saya tidak tengok anda sambil mata saya berputar sampai 360 drjah dimana roller coster pun kalah....tipu anda skali lagi..

"x baik la ang neh...." - seorang
" ang kenal la dulu..." - 2orang
" dia baik la......."...... 3 orang dan seterusnya akan bertambah insan2 yang ikhlas hati untuk teguq kejaharan n'ain.

bukan saya xnak terima...tp saya susah untuk menyerapnya...saya juga bukan spongebob yang senang2 je nk terima kelakuan patrick yg ntah pape....

ok nie patrick ngan  spongebob......

skali lagi n'ain mengarut......................

jd n'ain mntk maaf sangt2 terutama kawan2 baru n'ain....mngkin saya nmpak mesra.tp saya adalah seorang penyelidik setiap gerak geri anda. nmpak baik tp kelakuan anda sya sngt pantau tiap-tiap hari

MACAM LAH AK NI SEMPURNA SANGAT~~

but thats me...

mungkin selama nia ALLAH yang Maha Kuasa telah mengurniakan ak yg sempurna..dan sekarang ini ak diuji untuk bersabar demi menghasilkan insan yg berkualiti disekeliling n'ain..


woyeh-woyeh says:

n'ain sayang kawan2 n'ain..
br atau lama
tetap terbaik
buat yang lama....anda masih terbaik
buat yang baru...anda akan termasuk yang terbaik itu..jngn sedeh w'laupon lmbt
n'ain ttp sayang ampa...
js ampa kt sini...
xkan n'ain lupa..

my friends stats froms.....tadika PASTI sg batu..sk.telok kumbaq, smka(p) almashoor, plkn,kfc krew member, kakak2 kilang (ak lupa nama kilang first as entry...hihih), plkn bukit besaq..kolej mara kuala nerang, kilang motorola...U.P.S.I..dan xlupa member2 yg jumpa secara sat ja ngan n'ain..kem ke nasyid ke ..xkesah la..asal anda pena jumpa ngan n'ain dan jadi kwan n'ain...you all hebat sebb tahan ngan perangai n'ain yg trok nie..


sbbnya kalu n'ain ada member cm tue..sure nyampah gila!!!


tp if member2 n'ain ada yg rasa mcm tue..xpa n'ain maafkan dari hujung kaki smpai hujung kepala..dr kita jumpa smpai kita mati..n'ain mintak maaf for my bad behavior and n'ain maafkan semua salah silap sahabat n'ain..truly peluk sayang ketat2 ampa semua~




                                                                                                           

No comments:

Post a Comment

semaian baja-baja pokok2 yang syiok sila tabuq kt sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...