Saturday 28 April 2012

balik try jadi cikgu muzik?? walaweh.... syiok




apakah?

tajuk yang agak kentah apa-apa-an..

kesnye begini...

bila nain telah ditugaskan mencari kanak-kank multile handcape..maka tergaru beruklah nak cari mana budak2 tue..
mula2 dah plan ngan Timmy Wonnie..tp terjanji ngan my uncle plak nk balik kampung ajar congga..so hentam je la labu..
p.ck pon kata ada je bdk2 istimewa cm gitu

maka saya pon balik kg cuti tngh sem..

bergayakan najwa latiff saya masuk itu sekolah dan paling best hari yang sama ada nazir nak dtng check

maka tergelabah biawak la segala guru2 yg ada melihatkan diriku yang suka hati melangkah masuk memakai sandle tandas ke sekolah itu. 

mungkin itu guru tiada perasan saya punya kasut...

jadi last2 kena soal siasat la saya dengn guru2 tu apa tujuan saya gamaknya..

bila diexplain nampak la muka lega cm dapat makan satay seratus batang..


satu minggu maa duduk itu kg.

wa ngajar alat muzik maa

wa ajar kompang..
kongga
bonggo

and tugasa tmbhn waa ngajar koir

n waa gak pi blajar gitar sama uncle waa maa...
(ada gaya ketua kampung ganas tak??..ahaks)


garang oo saya..
bdk2 takut maa..

tp sya baik..
saya layan korea sama itu bdk
suka la..bdk2 ingt saya gatal maa tngok seksi2
dasar bdk lelaki sekolah rendah gatal..hahahah

em...pndekkan cerita..
saya rindu sama itu bdk2
dan saya mau balik kg lagi
jumpa itu bdk kecil yang ensem....kekekeke

tugasa pon waa buat...

now  i kasi gmbr comel anak murid muzik waa maa...




itu p.cik ngan m.cik waa maa..... n the budak...

sebiru hari ini....lalalala..they sing this song..plus one indon song and sudirman selamat tinggal



nmpak itu lauk sedap??

em..tapi waa tak makan bnyk maa..waa amek kerabu ja...

malu maa...sekolah jamu waa makan..sbb waa jadi guru smentara maa...
tp saya malu maa..
sbb saya kena mkn itu depan pengetua..maka saya buat malu2 itik berlari-lari kekelas muzik dan tinggal pengetua itu cengang melihat saya yang begitu pemalu..kekeke..tipu3

tp mmg nain tak makan pon sbb segan la...nain ngajar semntra ja..dah la tnpa gaji.
nain ajr ptng ja bdk2 tue
tp terharulah..all teacher there greet me so well until my eye cnnot open bcoz of the pool that my eye make...tudiaa..punya terabuq punya english

adakukkesah~

tp event mkn ni sempena sorang guru yg nk bersara..so dah alang2 saya je orang yg free tak ngajaq.maka khidmat saya digunakan ajar koir..



i jadi cameragirl special for cikgu neh...cikgu yang mntk keh sbb i cntik..hahahhaa...

tp btul..private cmeragirl....
makaseh cikgu sbb nmpk bkat saya sbgai juru kamera nie..nnt saya tuntut sijil...hehehe

this teacher name Cikgu MOhd ZAin..



teng!!!
this is my student~
but i guest next time i  come they become my little brother and sister..
yea...they call me at my last day...

"kak ain....."
ciet..bg la aku prasan jadi cikgu lama sket..
they call me coz i have little cousin there call me like that..so..apalgi..follow2





all thiz boy maa...bnyk akal..but i miss them~the boy group tht close to me..




the result for training after half week..

best maa...



jadi balik hari tu nain tak ras rugi sbb sekurangnya nain praktis unutk jadi guru..
dah memang tue kos nain...
jadi kena wat la cmna pon..asal budak suka dan hormat ko ok la


P/s: nain lawat kindergarden dia.....kiut ma.. i hope i  get a great assistant lke tht kakak..so my becoming kindergarden kiut tahap cipan..

heheheeh














No comments:

Post a Comment

semaian baja-baja pokok2 yang syiok sila tabuq kt sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...