Thursday 24 May 2012

doodle trade untuk mel..

salam alaik...




nie merupakan 1st time saya buat doodle trade ngan para doodler sekalian...dengan ini saya memaklumkan bahawa insan yang paling saya tringin nak buat doodle trade adalah dengan mel..  sapa2 yang tak pernah p blog mel sila tekan SINI..mesti gila suka ~

nain super gila tiap2 hari bukak blog mel sehingga kalau boleh segala decoration until background semua nak ikut Mel..sebab sya suka blog yang simple cm tue..
dulu agak serabut gak la blog nain neh..tapi setelah terkunjung blog Mel maka hehehe...saya pon terubah citarasa..

kekeke..takpe kan Mel??

okeh tanpa perlu ada cita panjang....nain persmbahkan....






special doodle for Mel..


PERINGATAN!!

doodle ni untuk Mel ja tau~
tak bole curi2..tak baik...tuhan nampak..



kalau nak buat doodle trade ngan nain..sila2..nain sangat senang hati..

* mel..mintak maaf..doodle saya tak cantik macam mel..masih budak baru..kekek


No comments:

Post a Comment

semaian baja-baja pokok2 yang syiok sila tabuq kt sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...