Tuesday 12 June 2012

oh my~

salam alaik...



hewhewhew~... 




nmpak tak?

walaupun pengalaman bercinta ini kosong percent...
tapi aku tau la.. kalau dah suka tu taik pon nmpak cam bunga.. siap hidu lagi kot..hehe

*itu pepatah yang kurang senonoh sket..minta maaf..harap maklum..


dan aku.. walaupun aku ni tak pernah memegang title Miss World (walaupun aku layak sebenarnya)*perasan..
tapi bagi aku jika bakal suami aku nanti..(heheheh..mula berangan)
memilih aku bukan kerana rupa aku..ia adalah perasaan jiwa yang amat kagum..

kerana kecantikan itu mungkin tidak kekal..


mana isteri taknak suami solehkan?
dan mana suami taknak isteri solehah.

kalau tanya kaki rempit pon dia nak perempuan yang baik..
kan3..

dan aku.nak suami yang baik jugak..dapat soleh tu Alhamdulillah..
sebab aku pon tak berapa nak solehah gak..tapi aku baik...kot..hehe

pilihlah aku kerana  aku..itu akan kekal

kalau dah niat nak dapt suami baik2..diri pon kena la baik kan
maka perbaiki diri..
jaga tingkahlaku dan akhlak
agama tetap pada jalan utama..


sebelum mood aku menggatai lebih lagi..maka..aku disini..
memaklumkan...
bahawa 

perhebatkan langkah kita kejalan Allah.
insyaAllah..dipermudahkan segala doa kita..


*aku pun masih kurang ilmunya..tapi kalau aku peringat insan2 sekeliling aku slalu..hati aku pun tergerak menjadi lebih baik jugak..sama2 kita menasihat.. 
maka bila nak masuk syurga..kita langkah sama2.
okeh!

cari jodoh,utamakan melihat sesorang kepada cintanya kepada Tuhannya.. 
insyaAllah rumahtngga bahagia..

(pasni nak jadi pakar motivasi plak)

assalam..




No comments:

Post a Comment

semaian baja-baja pokok2 yang syiok sila tabuq kt sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...