Tuesday 12 June 2012

tak sabarnya..alahai~

salam alaik~


kepada hadirin dan tetamu blog yang saya hormati skalian.. 

tertulisnya tajuk diatas sememangnya tidak dinafikan lagi bahawa pada ketika tangan ini tengah menaip, muka aku dah macam apa ja tersengih sorang2 depan laptop neh.

dan sememangnya,tajuk itu begitu menjelaskan betapa tak sabarnya insan ini pada ketika ini.
tapi mengapakah?

burjumpa dengan member Running Man kah?




* ada yoo jae suk dan kookie disitu..



apa?!!  betulkah?.. untunglah..

ya...salah sama sekali~.. kekeke.. (maaflah kerana tuan tanah yang tak berapa fungsi otaknya sekarang)

sebagai pelajar semestinya perkara yang paling dinantikan adalah cuti semster yang panjang.. 

dan aku,sebagai pelajar gak..mestilah turut sama merasai keseronokkan tu. Orang yang bekerja mana ada rasa dah benda2 cm neh..so enjoyla zaman belajar ni sungguh2 ya..

maksud aku bukan enjoy p pub or lepak2 hingga abai tanggunjawab untuk study.. 
nak seronok bole tapi belajar tetap perkara utama dalam list okeh?

dan dalam 4 hari lagi aku akan pulang ke rumah dan menghidu bau ombak penang ..wuhuhu~

maka..tak sabarlah...

doakan aku selamat sampai...

oh yaa~ aku exam skang nie..doakan skali ye untuk aku!!

No comments:

Post a Comment

semaian baja-baja pokok2 yang syiok sila tabuq kt sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...