Sunday 1 December 2013

lama




mungkin berulang
mungkin kerap
mungkin selalu

lama sudah lama
lama aku mememdam..
ak tak tahu bagaimana nak bersuara..

suara yang selalunya ada dihujung hati
menjerit untuk aku luahkan
aku rasa getaran itu
tapi aku tahan

biar ku simpan
betulkah itu kepastian
atau perlu ku kata
segala rasa yang lama bertahta

ku rasa
takat ini

biar ia berkunci
biar ia menjerit
ku mahu keperluan yang paling penting bagiku
dipenuhi dahulu
mereka duniaku
kau juga ada dalam itu

tp biar itu selesai
mungkin aku akan menyesal??
tidak mungkin
ku percaya takdir Ilahi
jika jodoh itu pasti
hendak mati ada lagi tali
tali hati
tali yg dijanji
dari tuhan kepada hamba kerdil

lama...biar ia lama..
setia?
ya.. aku pasti


No comments:

Post a Comment

semaian baja-baja pokok2 yang syiok sila tabuq kt sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...