Thursday 29 May 2014

tulisan bukan pada internet




entry ni sebenarnya konon nak post kat blog lepas ada tenet..
tapi sebab aku banyak makan semut, maka pelupa aku mula jadi tahap makcik dah beranak sepuluh..
tapi aku rasa makcik tu pun otak lagi grand seh...

ok terus kepada entry aku...
ni yg tercatat lepas aku fail lesen keta 
seminggu sementara nak ambik test kedua, aku rasa macam aku naik rollercoster tiap2 hati..
jantung aku kecut sekecutnya habaq mai

tapi alhamdulillah..
tips baca Yaasin lepas subuh mmg jadi
rezeki Allah bagi kat aku untuk lulus..kekekek
jadi kira tahun ni aku dapat la membelai stereng kereta dengan jayanya..weehaa..

ok2.. tros kepada entry semut aku..

13 april 2014
ahad ( minggu aku ponteng kelas untuk sem 6)

one litre of tears

aku selalu nangis tengok cerita ni..
slalu...
how inspiring me to keep on going..
last week aku fail jpj test kereta.. huh
sampai ke hari ni aku ketaq jngn nak kata...
hembus, tapi sebelum tu aku inhale oxygen macam nak sedak..
kembung perut aku..

cerita ni mudah..
tapi makna dia dalam
tak semua orang rasa susah
tak semua orang rasa senang
tapi apapun yang kita redah sekarang..
paling penting, jangan terlalu fikirkan keberangkalian
gagal atau berjaya masa depan... tak penting
kalau masa sekarang kita tak usaha dengan betul..

lesen keta aku akan amek 2nd time
dan aku tak pasti aku berjaya atau mungkin gagal berulang..
tapi itu masa depan
yang penting, aku still nak bawak kereta sekarang
sebab bak repeat punya pasal
mmg duit aku hbs.. 120myr .. by my own
ptptn aku dah kosong
duit poket abah bagi...pun kosong
so ak kena kerja lebih kat kedai ayam...takpa
sebab aku usaha untuk masa depan aku nak lulus jugak kali ni

memang pegawai tu dah kena curse ngan aku
tapi dia tak dengaq pun
sebab yang dengaq tu aku sorang ja... peh
takpa... mungkin dia dedicated sngt... takpa
aku dah belajar..
aku redha (tp still tk puas hati ni)
em...

i hope this feeling gonna left me soon
 hoping tht this time im gonna success
pray me!

ok..maghrib prayer time
cikadout!

--------------------------------------------------------------------------------------

kalut ja nak post kan??? hehheheh...

No comments:

Post a Comment

semaian baja-baja pokok2 yang syiok sila tabuq kt sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...